יום רביעי, 30 במרץ 2011

על הצ'ק פוסט

הצ'ק פוסט במהותו הוא מקום פונקציונאלי שמשמש למטרה מסחרית ולא מתקיימים בתוכו מגורים. לפיכך, ההימצאות שלנו במקום היא לעולם מתוך מטרה פונקציונאלית.
כמקום מסחרי, מנסה הצ'ק פוסט לענות בצורה היעילה ביותר על צרכים מסויימים ומתוך כך נוצר מרחב שמאופיין בפיזור, מידור וחוסר קשר בין כלל החלקים.
בנוסף, הצ'ק פוסט בעל מאפיין חזק של ריבוי סגנונותוניסיון לעורר תשומת לב בעזרת סממנים צורניים מוכרים-פופולארים-קיטצ'יים. תופעה זו מובלטת ע"י שילטי הפרסום שיוצרים מתקפה על החושים ומטרתה אחת.
אנו סבורים שכל התופעות הנל מובילות למרחב מנוכר, קרוע, שלא מאפשר פנימיות - תחושת השתייכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה